اقامت کانادا اقامت
نوشته شده توسط : alipour

در ارتفاع زندگی هرکسی ممکن هست اتفاقاتی فیس دهد که آن فرد مرزوبوم دیگری را برای معاش کردن گزینش کند؛ برای مثال کانادا! ولی هجرت به کانادا برای ایرانیان تا چه میزان قادر است سهل باشد؟ در این مقاله قصد داریم تا در رابطه راه های هجرت به کانادا صحبت کنیم و بگوییم که اخذ اقامت کانادا چندان عمل دشواری نمی باشد .

مهاجرت به کانادا
کانادا کانادا به تیتر یکی از پرطرفدارترین هدف های برای سفر شناخته می شود که تا به امروز نیز مهاجران بسیاری برای ادامه معاش اقامت کانادا را انتخاب کرده‌اند . از جمله مزیت‌های معاش در کانادا می‌توان به ایمنی و تندرست بالای آن اشاره کرد، به طوری که آمار جرم و جنایت در این مرزو بوم میانگین بسیار پایینی به نسبت سایر کشورها دارد .

در کنار امنیت و سیستم آموزشی دوچندان کارکشته که این سرزمین دارد باید آب و هوای معتدل و گرم شهرهایی همچون ونکوور و ویکتوریا را نیز طولانی تر کرد که با دارا بودن خط ساحلی وسیع و تمیز، صاحب خانه خیر و خوبی برای آخر هفته‌های شما خواهد بود . چنانچه بتوانید اقامت کانادا را اخذ فرمایید از حقوق شهروندی نظیر شرکت در همه پرسی و دریافت گذرنامه کانادایی برخوردار خواهید شد .

سفر
به کانادا اخذ ملیت کانادا پس از ۳ سال اقامت در این مملکت میسر خواهد بود که آن‌گاه از آن میتوانید درخواست گذرنامه دهید و سوای نیاز به ویزا به ۱۷۲ مرز و بوم جهان سفر فرمائید یا این که به طور مداوم ۶۶ ماه در آمریکا معاش کنید .

طرق
هجرت به کانادا برای مسافرت به کانادا روش‌های مختلفی وجود داراست که هر فرد می‌تواند با توجه به بضاعت و توان و قوانینی که داراست یکی از روش‌های پایین را دنبال نماید . اعتنا کنید که در این مطلب به محاسبه هجرت رسمی به کانادا پرداخته‌ایم .
دریافت
پیشنهاد فعالیت از کارفرمای کانادایی کسانی که مدرک تحصیلی و سوابق کار در مورد مهندسی عمران، معماری، مکانیک، برق و کامپیوتر، فناوری اطلاعات و همینطور تکنسین‌های فنی، شغل ها مهارتی مانند جوشکاری، تعمیرات، لوله‌کشی، کاشی کاری، آشپزی، کشاورزی و… را دارا می باشند می‌توانند با دریافت توصیه عمل در کمتر از یک سال برای خویش و خانواده اقامت کانادا دریافت کنند . اضطراری بذکر هست که علم ابتدایی زبان برای این نوع مسافرت کافی هست .





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: